9 Ekim 2011 Pazar

MAYMUNLAR CEHENNEMİ BAŞLANGIÇ

       1970 li yıllarda çekilen maymunlar cehennemi serisinin günümüze uyarlanmış başlangıç filmi.Günümüze uyarlarken bir nevi ön hikaye biçiminde olayların başlangıcını anlatan bir film yapmışlar ki hikayenin ilk maymunlar cehennemine bağlanması sağlanabilsin.yani eski seri filmlere başlangıç  atmasyonu :) aynı star wars örneğindeki gibi.
filmin başrol oyuncusu şempanze sezar  almış götürmüş filmi zaten , konu olarakta iyiydi izlenmeye değer bir film.
amaaa her filmde bir ama vardır dimi. ben maymunların surat ifadelerini çok korkutucu buldum çocuklarla filan izlenmez kesin dışardada maymundan korkar sabiler , korkutuculuğun yanında rahatsız edici bir yapaylık vardı kısacası başarılı değildi maymunların mimikleri.babamın penguenlerindeki penguenler bile çok daha iyi mimiklere sahip :) bu filmden daha çok seri çıkar , bunlar daha uzaya çıkacak orda bir yaşam kuracak falan filan insanlar gidecek esir olacak uuuuuuuuuuuu bitmez bu askerlik.
neyse kısa ve öz ben fantastik bir adam olduğum için beğendim filmi .sizede iyi seyirler...

4 yorum:

  1. peki ben seyredelim dediğimde neden engellendim bu güne kadar ?

    YanıtlaSil
  2. çocuklarla filan izlenmez diyor zaten. senin durumun şu an tam arada o sebeple engellenmiş olabilirsin.

    YanıtlaSil
  3. çocuk maymuna benzer fln maazallah düşüncesiyle engellenmişte olabilirm :)))))

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle haklısın günelcim :) ben hatunumun ruh halini düşünüyorum ondan :) e birazcıkta zaten çoktan izlemiş olmamında hafif bir payı var.

    YanıtlaSil