21 Eylül 2011 Çarşamba

HESHER WAS HERE


Çok değişik bir film ama öyle ortalarda kalacak bir film kesinlikle değil ya hiç sevmeyeceğiniz yada çok beğeneceğiniz bir film yani klasik herkesin beğeneceği türden bir şey değil kesinlikle.İzlerken bu ne lan ne saçma film deyip yarıda bırakabilir yada du bakim nereye bağlıyacaklar diye merak edebilirsiniz ama en başından filmin aslında bilinçaltımızdaki bir karakteri anlattığını algılayabilirseniz mutlaka devam edersiniz.Eğlenmek istiyorsanız yada aksiyon sahneleri istiyorsanız hiç başlamayın derim :) başka filmler anlatırım ben size, filmin sonunda şaşıracağınız türden filmlerden de değil ama farklı bir şey izlemiş olursunuz.
Filmi izlerken ya ben bu hesher keratasını nerden hatırlıyorum diye çok düşündüm , zaten bende takıntıdır mutlaka çözmem lazım kim olduğunu , filme konsantre olmamı bile engelliyor bu huyum çoğu zaman ama bu sefer bulamadım internetten baktım hemen .Bizim hayta Inception'da di caprio arkadaşımızla beraber oynamış ama tanımamam da çok normal çünkü hesherdaki karakter çok baskın diğer rolüne göre adamın oyunculuğu ortaya çıkmış.Bu rolü bunun dışında oynasa oynasa Johnny Depp ve Brad pitt oynar, Onlarda az serseri değil hani. Ama oynamadıkları da iyi olmuş onlardan da sıkılmamış oluruz :) filmde bir deri bir kemik halde natalie portman bacımız var.birde o güzelim gözlükleri :)

-Filmde bir hesher var gitarı ve dengesiz hareketleri ile her şeye baş kaldıran
-Zor bir dönem geçiren ve kırmızı arabalarına kafayı takmış sevgiye hasret bir çocuk.
-Zor bir hayat süren silik ve ezik bir natalie portman .

Size düşende bu karakterlerin her birinin yaşadıklarını bilinçaltınızda kendinize benzetmek.
Haydi şimdi seyreyleyin bakalım ben şiddetle tavsiye ederim…

-by Frht-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder