21 Eylül 2011 Çarşamba

KARANLIK CENNET



e fransız filmi işte çok şey beklemeden, vaktiniz bolsa ve çok film seyrediyorsanız izleyin bi zararı olmaz.ne iyi ne kötü diyebileceğim vasat bir film.iki tane ergen bir telefon buluyorlar ve sahibine iade etmek için peşlerinde düşünce kendilerini karışık işlerin içinde buluyorlar.çok tanıdık film senaryolarına benziyor ama sanal alem ile gerçek dünyayı birbirine karıştıran ve mutluluğu arayan insanları anlatması fena değil aslında.
tipik fransız filmlerindeki gibi gereksiz ve anlamsız bakışmalar bir yere bağlanmayan cümleler ve gereksiz detaylar.işte ben bunları seviyorum derseniz buyrun izleyin :)
ben yinede seyrettim ve beğendim aslında :) kafede çalışırken tamamen boş anımda sadece vakit geçirmek adına izlediğimden olsa gerek diye düşündüm bunları yazarken.
(afişide sansürledim haberiniz ola) sırf müşteri çekmek için böle afişler yapıyor bu hınzırlar siz aldanmayın :)

-by Frht-

1 yorum:

  1. Afişi güzel, kesinlikle afişe etmek lazım. Güzel olan herşeyin arkasındayız.

    Bu arada afişe yanlardan mı sansür uyguladın?

    YanıtlaSil