24 Kasım 2011 Perşembe

Zaman Yolcusunun Karısı


Arşivde bekledi biraz, bu akşama kısmetmiş... Fikir güzel, kitabı daha da güzelmiş, filminde biraz sıkıntı var, ya da biz ortalama zekalarımızla tam vakıf olamadık ama boşluklara takılmazsanız, seyredilir...
Eric Bana'nın genetik ve mucizevi bir yeteneği var, zamanda yolculuk edebiliyor ama bunun süresini, zamanını, yerini vs. belirleyemiyor, olayları değiştiremiyor, bir de yanında hiçbirşey taşıyamadığı için her kayboluşta tamamen çıplak kalıyor (bu önemsiz bir ayrıntı) Zamanda gezerken de bir annesiyle, bir karısının çocukluğuyla karşılaşıyor, daha fazla ayrıntıya girmiyorum, iyi seyirler diliyorum...
dipnot;
1) Bizler, eşlerimizin meslekleriyle ilgili çok şikayet etmeyelim, zaman yolcusunun karısı da olabilirdik... Neler neler çekti o kadın...

2) 90 larda bir dizi vardı, yine zamanda yolculuk yapan bir adam vardı, onu hatırladım, çok aradım görselini bulamadım... Bayılırdım küçükken...

1 yorum:

  1. Ayy çok merak ettım butür kitap ve filmlere bayılırız bende eşimde . Rahat bulabilir miyim? Kitap ve Filmini :))

    YanıtlaSil